maandag 16 augustus 2010

Schijn een lichie op mij...

Na een paar weken relaxen en andere dingen doen weer druk bezig met het poppenhuis. Ik was toch druk op zoek naar een mooie kroonluchter , nou die heb ik gevonden hoor! Een pakketje besteld bij Nalladris (http://www.nalladris.com/) en druk bezig geweest die in elkaar te zetten. Het was een gepriegel maar ik vind het erg mooi staan.
After a few weeks of relaxation and doing other things i'm back working at the dollhouse. Remember i was searching for a nice chandelier, well..i found one at Nalladris (http://www.nalladris.com/). It took some time putting it together and i'm  very happy with the result.
Licht uit!
Kroonluchter aan!

Ook in de keuken is er nu licht.
The lamp in the kitchen

6 opmerkingen:

  1. ¡Cuanto gana con las iluminación! Ha valido la pena esperar. Besos Clara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Me encanta el estilo Shabby, y tu lo sigues de maravilla. Ah! tenemos el mismo background. Felicidades.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat een mooie luchter hé! En die heb ik ook bij nalladris besteld. In het echt is ie nog mooier dan op de foto !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig is dit Peggy, ik heb de kroonlichter ook nog liggen, als ik het zo zie, moet ik het nodig ook af gaan maken, prachtig!
    Hoe krijg je trouwens die plaatjes van give away's in je linkerkolom?

    Groetjes Jody.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gracias por los agradables comentarios!

    Hij is echt mooi, het licht wordt zo mooi weerkaatst door die kristallen! Ben alleen een van de kleine hangende ornamentjes kwijtgeraakt :(
    Zal op de beurs in Vaassen op zoek gaan naar Sun voor de juiste kraaltjes.

    @ Jody: eerst naar dashboard, dan naar ontwerpen. Klikken bij de linkerkolom 'gadget toevoegen', kies voor 'afbeelding toevoegen'. Je komt dan in afbeelding configureren. Daar kan je een plaatje inzetten, een titel geven en de link toevoegen. Ik hoop dat het lukt, laat het anders even weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Peggy, je weet de juiste accenten te leggen.
    Echt genieten om bij je te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen