vrijdag 27 augustus 2010

Sweet Memories

Druk bezig geweest met een aantal miniatuurtjes maken. Het memory bord was zo leuk om te doen dat ik niet te stoppen was, zoals je ziet. :)
Nog even bedenken welke in de slaapkamer van het poppenhuis komt. Die roze, of toch misschien die blauwe...hmmm...die witte vind ik ook wel leuk. Keuzes...keuzes...
Made a memory board and it was so much fun i couldn't stop. I still need to figure out which one to put in the bedroom. The pink, the blue or maybe the white one? Choices..choices...


Even van dichterbij/up closer



Help me kiezen! Help me make the right choice!

2 opmerkingen:

  1. I find your memory boards absolutely fantastic! But I can´t decide either, all of them would be great in your miniature sorroundings.
    Love, Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Son preciosas, y muy originales. No puedo descartar ninguna. Todas, todas me gustan. Es muy buena idea tener en la habitación un panel con recuerdos.
    Besos Clara.

    BeantwoordenVerwijderen