dinsdag 3 augustus 2010

Spelen met papier

Toevallig liep ik tegen deze blokjes met 36 velletjes vintage papier aan. Er waren drie verschillende dus ik heb ze gelijk allemaal gekocht. De kosten waren er niet naar...per blokje was ik 99 eurocent kwijt!
By chance I stumbled upon these cute creative sheets, each pad contains 36 of them. There were three different pads so I decided to buy all of them. It was a true bargain for only 99 eurocents per pad!


Vanmorgen heb ik zitten spelen met papier en al gauw zag m'n werkblad er zo uit.
This morning I played with paper and soon my worktop looked like this.



Dit was het resultaat:
And here the result:



9 opmerkingen:

  1. Que maravilla de jarrones y las flores preciosas.
    Te ha quedado todo fantastico.
    besitos ascension

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waow dat ziet er mooi uit ! Ik heb ook al meer prachtige dingen ontdekt op je blog en ik ga je ook zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een goed idee om dat ervan te maken, ik heb zelf de bovenste, maar daar was ik nog niet op gekomen.
    Ze hebben nu trouwens ook weer heel mooi dubbelzijdig karton, prachtig om doosjes van te maken denk ik!

    Groetjes Jody.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jody je hebt hele mooie dingetjes gemaakt. Ik heb eens door jouw blog gewandeld, prachtig zeg :-))je hebt een volger bij.
    prettig weekend
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Peggy sorry ik heb me van naam vergist.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gemaakt zeg! Superleuk dat papier en de resultaten zijn bijzonder.
    Gr. Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige spulletjes heb je gemaakt!!

    Groetjes, Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb de blokjes ook en wat is het leuk geworden zo!
    groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen