zaterdag 28 augustus 2010

Signed, sealed and delivered

Al surfend op internet kom ik de meest prachtige miniaturen tegen. Ik moet gewoon eens de loterij een keer winnen, kan ik alles kopen waar m'n hart een slag van overslaat. Maar tot die tijd is het een kwestie van wikken en wegen. En soms....kan ik de verleiding niet weerstaan.
Vandaar dat vanmorgen door de post een pakketje werd afgeleverd, ook weer uit Engeland. Gekocht bij http://www.smallwondersminiatures.co.uk/
Surfing on the internet I see so many beautiful miniatures. I just have to win the lotery one of these days to be able to purchase everything I admire so much. Until then I have to pounder on what to buy and sometimes I just can't resist. This morning I recieved a package from England.

Ik ga er altijd even voor zitten, genietend van het uitpakken. Ik ben gek op cadeautjes.
Het stoeltje met behang spulletjes, leuk om neer te zetten in een kamer waar ik nog volop mee bezig ben.
I love unwrapping presents, I usually take the time to enjoy the moment. Here a little chair with wallpaper, so cute...it's perfect to sit in a room I'm still working on.

 

En ook nog dit, schattig toch? Nog geen 4 cm hoog en ongelooflijk gedetailleerd.
What about this fabric golly? So tiny and detailled, craftmanship from head to toe.


Van het stoeltje en het poppetje weet ik niet wie het gemaakt heeft. Maar wel van het laatste...dit schattige konijntje is gemaakt door  Yvonne, wat een prachtig miniatuurtje. Ik was er gelijk verliefd op.
I have no idea who made the chair and golly but i know Yvonne made this little rabit. I absolutely fell in love with it the moment I saw it.


En nu...genieten van mijn nieuwe schatten. En duimen dat ik de loterij win!
For now...enjoying my new treasures. And wishing I win the lotery!

4 opmerkingen:

  1. Enhorabuena, unas compras preciosas.
    Me apunto a tu deseo de que me toque a loteria jeje
    Me pasaria el dia comprando miniaturas.
    besitos ascension

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige aankopen, kan me voorstellen dat dat een feest is om uit te pakken. Ach, ja de loterij... laten we maar blijven dromen en hopen;-)

    Groetjes, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ¡Que emoción da abrir los paquetes de nuestras minis! Todo lo que llevaba tu caja es precioso, es verdad que el conejo es para enamorarse :)
    Ya veremos donde pones todas estas cosas.
    Besos Clara.

    BeantwoordenVerwijderen